Mérhető szervezeti kommunikáció – nem csak lehetőség, elvárás!

A belső kommunikáció szakterületének egyik legnagyobb kihívása, hogy nagyon nehéz kézzelfogható, mérhető célokat rendelni hozzá. Míg mondjuk egy sales-es esetében könnyű egyből rávágni, hogy “15%-kal növelem az eladásokat a következő félévben“, addig például egy belső kommunikációs kampánynak sokkal kevésbé konkrét céljai és Bővebben……

Szerző: Nagy Ádám | Közzétéve: telt el a közzététel óta

Klasszikus kommunikációs csatornák a munkahelyen

Függetlenül attól, hogy milyen vállalatról vagy akár iparágról beszélünk, minden munkahely viszonylag hasonló kommunikációs csatornák kínálatából válogat belső kommunikáció céljából, különbség legfőképp abban van köztük, hogy ezek közül melyik mennyire hangsúlyosan, illetve milyen módon van kihasználva. Lássuk, mik a leggyakrabban előforduló kommunikációs csatornák napjainkban egy Bővebben……

Szerző: Nagy Ádám | Közzétéve: telt el a közzététel óta

Mi a belső kommunikáció, és miért érdemes jobban odafigyelni rá?

Egy kicsit HR, egy kicsit marketing, van benne némi pszichológia és szociológia is, valójában pedig a szervezet egészének a felelőssége, hogy hatékonyan, a vállalati stratégia szerves részeként működjön – vajon mi lehet a szóban forgó terület? Természetesen nem más, mint a belső kommunikáció, egy viszonylag nehezen definiálható, ám annál fontosabb szelete a Bővebben……

Szerző: Nagy Ádám | Közzétéve: telt el a közzététel óta