Kommunikációs stratégia kidolgozásába fogni bizony nem könnyű dolog. Rengeteg különféle szempont, perspektíva és módszer szerint kezdhetünk neki, az alábbiakban épp ezért szeretnék egy – szerintem elég könnyen követhető és logikus – utat mutatni neked ahhoz, hogy meghatározhasd a stratégia alapjait.

Nyomtasd ki az alábbi dokumentumot, olvasgasd végig az egyes slideokat és egészítsd ki azokat saját válaszaiddal, mintha csak egy munkafüzetbe dolgoznál! A végeredmény biztos, hogy nem egy teljesen kiforrott, végletekig kidolgozott terv lesz, de az biztos, hogy stabil alapokat nyújthat a belső kommunikációs stratégia további kidolgozásához és elmélyítéséhez.

Ha pedig további részletekre és érdekességekre is kíváncsi lennél a belső kommunikáció világából, a lehető legjobb helyen jársz: rendszeres írásokkal, saját tapasztalatokkal igyekszem minél több oldalról körbejárni a témát – kövesd hát a továbbiakban is a Komm365 blogot, vagy iratkozz fel hírlevelemre, hogy ne maradj le semmilyen újdonságról!

Havonta egyszer házhoz mennek a legfrissebb belső kommunikációs trendek, érdekességek és hírek - ne maradj le róla Te sem!


Nagy Ádám

Belső kommunikációs specialista, kreatív geek, blogger. Közel öt éve foglalkozom kifejezetten szervezeti kommunikációval, blogomat pedig azért índítottam, hogy minél több munkahelyre eljusson és megfelelő fontosságot kapjon ez a szakterület. 💬

0 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .