Az alábbi, ingyenesen letölthető segédanyagokkal szeretnélek támogatni abban, hogy minél gördülékenyebben és hatékonyabban menjen munkahelyeden a belső kommunikációs folyamatok következő szintre emelése.

Fontos: az itt található sablonok ingyenesen felhasználhatóak és terjeszthetőek is bármilyen formában, illetve a .ppt verziókat
át is szerkesztheted saját igényeidnek megfelelően; egy dolgot kérnék, hogy a forrásmegjelölés (Nagy Ádám - Komm365)
mindenképp maradjon ott a sarokban. A sablonok a Canva oldalán készültek.

Kampányt terveznél, de nem tudod, hogy kezdj neki? Szeretnéd egy oldalon összefoglalni a projekktel kapcsolatos összes fontos részletet? Használd kiindulási alapnak a belső kommunikációs kampánytervezőt!

Ha szeretnéd összeszedni, milyen belső kommunikációs csatornák állnak a rendelkezésedre és mi ezek célja, célközönsége, gyakorisága, az alábbi sablon segíthet a gondolkodásban és lehetőségeid rendszerezésében.


Az éves belső kommunikációs stratégia megtervezése nem kis feladat: megannyi különböző szempontot, stakeholdert, elvárást és célt kell összeegyeztetned, hogy aztán ezekből egy hatékony, egységes koncepció kerekedjen ki. Ehhez nyújtok némi támpontot az ingyenesen letölthető belső kommunikációs iránytű segítségével, végigvezetve téged a stratégiai tervezés legfontosabb lépésein és a kérdéseken, melyeket mindenképp meg kell válaszolnod!