Számomra is hihetetlen, de már egy éve él a komm365.hu domain, azóta pedig…

  • Sikerült felkerülni a Google első találati oldalára “belső kommunikáció” keresésre. Ez óriási siker számomra, egyben pedig megerősíti azt is, hogy ez a szakterület Magyarországon még nagyon nincs kiaknázva, kevés a minőségi tájékoztató, cikk vagy egyéb tartalom a témában – hosszútávon ezen szeretnék változtatni blogommal, és úgy tűnik, az első lépéseket már meg is tettük ezen az úton.
  • Összegyűlt 24 izgalmas cikk a belső kommunikáció témakörében. A havi két cikk így, munka mellett szerintem egy teljesen reális szám, a blog tervezésekor is ezt tűztem ki magamnak – persze az sose baj, ha ezt sikerül felülmúlni a jövőben.
  • Rengeteg különböző témát érintettem: a teljesség igénye nélkül storytelling, változáskezelés, employer branding, EAST-modell, mérhetőség, videóforgatás vagy akár a belső kommunikáció magyarországi helyzete is előkerült az elmúlt egy évben.
  • Sok-sok tanulságot szereztem a WordPress használatáról. Szerkesztői oldalról már korábban is volt szerencsém a WordPress-hez, de a Komm365 az első saját WP alapú blogom; izgalmas (és helyenként kicsit küzdelmes) volt megálmodni az oldal kinézetét, felépítését, valamint összehangolni a motorháztető alatt munkálkodó plugineket és bővítményeket, amik biztosítják a blog gördülékeny működését.
  • Újból rá kellett jönnöm arra is, hogy a blogolás bizony kőkemény munka. Megtalálni a következő cikk témáját, összerendezni a témához kapcsolódó gondolatokat, aztán pedig időt szakítani a bejegyzés megírására nem mindig könnyű – most például volt egy bő egy hónapos időszak, amikor annyi feladat és projekt várt a munkahelyen, hogy egyszerűen nem tudtam munkaidőn kívül is szakmai kérdéseken gondolkozni.
  • …ugyanakkor a befektetett energia többszörösen megtérül: talán furán hangzik, de a saját cikkeimből rengeteg inspirációt és ötletet tudok meríteni, amit aztán magammal viszek a mindennapjaimba, sőt, motivál is a blog, hogy még többet tanuljak és még naprakészebb legyek a belső kommunikációról. És akkor a rengeteg pozitív visszajelzésről és megerősítésről még nem is beszéltem! 🙂

Az ilyen mérföldkövek mindig jó apropót nyújtanak ahhoz is, hogy ne csak a múltba, hanem előre is tekintsünk egy kicsit –mit tartogat a blog jövője? Tervekből van sok: szeretném jobban bevonni a magyar belső kommunikációs szakma képviselőit, vezetőket, specialistákat, és akár vendégcikkek, akár pedig interjúk, vagy – ha igazán nagyot álmodunk – podcastek és videók formájában beszélgetni velük saját élményeikről, tapasztalataikról, kihívásaikról, amiket megéltek. Meglátjuk, hogy ebből mi tud rövid távon teljesülni, és mi az, amire még kicsit várni kell; bízom benne, hogy mához egy évre sokkal változatosabb formátumban tudok majd a mostaninál is izgalmasabb témákat megosztani Veletek.

Köszönöm, hogy eddig velem tartottatok – kezdődhet a következő 365 nap! 🙂

Havonta egyszer házhoz mennek a legfrissebb belső kommunikációs trendek, érdekességek és hírek - ne maradj le róla Te sem!


Nagy Ádám

Belső kommunikációs specialista, kreatív geek, blogger. Közel öt éve foglalkozom kifejezetten szervezeti kommunikációval, blogomat pedig azért índítottam, hogy minél több munkahelyre eljusson és megfelelő fontosságot kapjon ez a szakterület. 💬

0 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .