Rohan az idő: szinte még most írtam arról, hogy elfújhatjuk az első gyertyát a szülinapos blog-tortán, a mai nappal pedig már a Komm365 indulásának második évfordulóját ünnepelhetjük. És hogy mi történt a legutóbbi éves összefoglaló óta?

  • Már nem csupán a Google első találati oldalán, hanem rögtön az első helyen szerepel a blog! Ha rákeresel, hogy “belső kommunikáció”, rögtön a legelső blogos írásom fog feltűnni a találatok közt – ez a cikk egyébként továbbra is remek kiindulópont mind kezdő szakemberek, mind pár éves tapasztalattal rendelkező belső kommunikációs specialisták számára.
  • 19 új bejegyzésben jártam körül a tudatos belső kommunikáció fontosságát. Volt szó arról, mitől lesz egy üzenet maradandó, írtam a mesterséges intelligencia és a gamification szerepéről, ajánlottam társasjátékokat és inspiráló oldalakat, az utóbbi időben pedig a világjárvány átvészeléséhez adtam tippeket például a hatékony online meetingek és a kríziskommunikáció révén. Számomra az elmúlt egy év abszolút favoritja ez a cikk volt, melyben sikerült egy kalap alá hozni a Netflixet, az FBI-t és a profilozást a munkahelyi kommunikációval.
  • Elindult a “Behind the Mails” esettanulmány-sorozat. Többen jeleztétek, hogy szívesen olvasnátok konkrét esetekről, megtörtént belső kommunikációs projektekről, kicsit belesve a színfalak (és az e-mail fiókban landoló hírlevelek) mögé. Jelenleg négy ilyen bemutatót olvashattok a blogon, egyet a változásmenedzsment, hármat pedig innovatív kommunikációs csatornák kapcsán.
  • Vendégszereplések más blogokon. Magyarország egyik vezető HR blogján, a HRPWR oldalán rendszeresen feltűnnek írásaim – ezúton is köszönet a szerkesztőségnek, mindig jól esik ott viszontlátni egy-egy bejegyzést -, legutóbb pedig a ContentPlus felkérésére írtam egy hosszabb elemzést arról, hogyan változik a belső kommunikáció szerepe a COVID-19 után. A jövőben én is szeretnek több vendégszerzőt meghívni a blogra, hogy több nézőpontból, új perspektívákból is rá tudjunk nézni egy-egy témára.
  • Megújult dizájn és logó. Az oldal előző dizájnja a maga minimalista módján jól nézett ki, viszont egyre inkább azt éreztem, hogy használhatóság / visszakereshetőség szempontjából nem volt az igazi. Pár hónapja újra elmerültem hát a WordPress bugyraiban, és átalakítottam a teljes felületet a sokkal felhasználóbarátabb Hestia sablonnak megfelelően – ha pedig már amúgyis nagy újratervezésekben voltam, akkor kicsit a Komm365 logóját is átfaragtam, hogy letisztultságával, egyszerűségével jobban összhangba kerüljön a blog stílusával.

Hogyan tovább? Tavaly sok mindent ígértem – podcasteket, videókat -, amik egyelőre nem jutottak tovább az előkészítés fázisánál, úgyhogy most eggyel óvatosabb lennék az álmodozásban. Az biztos, hogy az eddig megszokott tempóban és stílusban zakatolunk tovább különböző belső kommunikációs témakörök mentén, reflektálva az aktuális trendekre, a munkahelyi kommunikáció legérdekesebb kérdéseire és a legújabb (de esetleg kevésbé ismert) digitális csatornákra. Olyan tudást és háttéranyagot szeretnék adni a hazai kommunikációs szakemberek kezébe, amivel magabiztosabban, kreatívabban, tudatosabban építhetik tovább saját munkahelyeik szervezeti kommunikációját.

A blog hobbiprojektnek indult, és továbbra is munka mellett csinálgatom, ahogy időm engedi; különösen jó azt látni, hogy még így is egyre több helyre eljut a Komm365 híre és egyre több személyes megkeresést kapok tőletek egy-egy hasznosnak talált cikk vagy havi hírlevél után. Köszönöm mindenkinek a bíztató szavakat és azt, hogy kitartó olvasói vagytok a blognak – ha akár már csak 1-1 ötletmorzsát vagy gondolatot el tudtam juttatni a blog révén a munkahelyeitekre, akkor már megérte csinálni ezt az egészet. Folytatódjon a következő 365 nap is töretlen lendülettel!

Havonta egyszer házhoz mennek a legfrissebb belső kommunikációs trendek, érdekességek és hírek - ne maradj le róla Te sem!


Nagy Ádám

Belső kommunikációs specialista, kreatív geek, blogger. Közel öt éve foglalkozom kifejezetten szervezeti kommunikációval, blogomat pedig azért índítottam, hogy minél több munkahelyre eljusson és megfelelő fontosságot kapjon ez a szakterület. 💬

0 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .